Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w rynku muzycznym 🎶 Łączymy doświadczenia z branży muzycznej i marketingowej, a przez kilkanaście ostatnich lat zdobywaliśmy jedne i drugie. Pracowaliśmy dla artystów, największych marek polskiego internetu, ecommerce i czołowych agencji koncertowych. Teraz łączymy siły, by wyczarować coś wyjątkowego 🧚
Jarek Krawczyk
Band Leader
W muzyce od zawsze, w marketingu od 15 lat. Absolwent Kulturoznawstwa na poznańskim UAM (specjalizacja: kultura i rynek), podczas studiów pisujący do internetu dziennikarz kulturalny Radia Merkury, muzyk i manager muzyczny. Po 8 latach w marketingu kultury trafił do Grupy OLX, gdzie od zera zbudował PR serwisu Otodom, w ciągu 4 lat podnosząc jego ekwiwalent reklamowy o 2000%. Następnie kierownik PR i content marketingu w startupie z branży e-commerce i w końcu – założyciel Band Agency.
Muzyczne doświadczenia zbierał jako lider, gitarzysta i wokalista zespołu Żelki, z którym wydał płytę “Przeboje Lata” i zagrał kilkadziesiąt koncertów w całej Polsce, a następnie klawiszowiec Hello Mark, z którym wydał album “Close Your Eyes” wystąpił m. in. na Open’erze, TVP 1 i radiowej Czwórce. Jako manager współpracował m. in. z pianistą Michałem Kmieciakiem, organizował dziesiątki koncertów i festiwali, m. in. Piano Day Poznań i festiwal BLusowo.
Band Agency założył, by umożliwić artystom korzystanie z profesjonalnego marketingu, a marketingowi pomóc zrozumieć specyfikę rynku muzycznego.
Jarek w social mediach
Weronika Szymańska
PR & Communications Leader
Od 7 lat orbituje w branży muzycznej. Zajmuje się szeroko pojętą promocją, PR-em, managementem, wsparciem artystów jako project manager oraz kreatywnym podejściem do wytyczania ścieżki rozwoju dla różnorodnych podmiotów muzycznych. Menagerka zespołu IKSY, pod której okiem artyści pracowali nad strategią promocji swojego najnowszego albumu. Laureatka nagrody Akademii Managerów Muzycznych za współpracę z zespołem Black Radio przy promocji ich najnowszej płyty wydanej w 2023 roku.
Doświadczenie zdobywała jako dziennikarka muzyczna, pisząc dla takich portali, jak All About Music, Muzykoholicy i Rytmy.pl, gdzie przez ostatni rok działalności była Redaktor prowadzącą dział POP.
Na swoim koncie ma działanie z takimi projektami, jak Tak Brzmi Miasto czy Festiwal FAMA oraz z artystami reprezentującymi szerokie spektrum gatunkowe: Terrific Sunday, Marek Niedzielski, mona polaski, Iwona Skv, Ramisz, Cinemon, Joulie Fox, Mac Bravura, SLOW MO, Francis Tuan, Neal, The Great White Lights, Karolina Błońska, Roman Wróblewski, Piotr Paduszyński, Kolumbia czy Duxius.
Weronika w social mediach
Paulina Pawlukiewicz
Project Manager, PR & Booking Leader
Emerytowana lekkoatletka (płotkarka) i absolwentka filozofii na UAM w Poznaniu. Umiejętności interpersonalne ma w małym palcu, bo rozwijała je w najbardziej wymagającej przestrzeni, jaką jest gastronomia. Umie utkać dywan. Totalny ogarniacz i silny charakter, a przynajmniej na taki się kreuje. W wolnym czasie przytula się ze swoim kotem Czedarem, robi kroki i gra w gry wideo.
Muzyka jest nieodłącznym elementem jej życia odkąd pamięta. Splot różnych wydarzeń sprawił, że od wielu lat bacznie obserwuje ten obszar i jego działania także „od kuchni”. Bezpośrednie doświadczenie zdobywała współpracując ze Swiernalisem, jako Tour Manager, a także w agencji No Lekko – gdzie przyswajała tajniki PR-u.
Lubi kiedy poprzeczka jest zawieszona wysoko, dlatego bez wahania podejmuje się nowych wyzwań. Generalnie człowiek orkiestra, bo choć w Bandzie odpowiedzialna jest za PR i booking, często rozszerza swój zakres działań.
Pola w social mediach
Kacper Wąsikowski
Performance & Data Leader
Najbardziej kreatywny mistrz adsów i najbardziej analityczny twórca w jednej osobie. Pełen pasji kreator, który zawsze podąża ścieżką twórczości. Absolwent Komunikacji społecznej na UMK w Toruniu (specjalizacja: branding i PR). W latach 2015-2018 muzyk zespołu Sztokholm, z którym wydał 3 epki i zagrał m. in. na Open’erze.
W 2018 roku przekierował swoją kreatywność na obszar digital marketingu, gdzie z nieustanną innowacyjnością i zaangażowaniem kreuje skuteczne kampanie marketingowe. Jego zdolność do łączenia kreatywności z efektywnością sprawia, że jego projekty są nieszablonowe, a jednocześnie przynoszą wymierne rezultaty.
Prywatnie miłośnik piłki nożnej oraz gier – zarówno wideo, jak i słownych, które stanowią dla niego kolejne pola do twórczej ekspresji i odkrywania nowych możliwości. W każdym aspekcie swojej działalności stawia na oryginalność i poszukiwanie nowych dróg, wierząc, że prawdziwa twórczość nie zna granic.
Kacper w social mediach
Wiktoria Oleniacz
Social Media Leader
Od lat łączy miłość do dźwięków z praktycznym działaniem. Jest założycielką pierwszej k-popowej fundacji w Polsce – MYSOSEO, która wspiera projekty kulturalne, szczególnie te związane z promocją k-popu. Organizowała akcje na międzynarodowym wydarzeniu KPOP Nation, prowadziła media społecznościowe dla marek z branży muzycznej, medycznej, edukacyjnej i nieruchomości.
Do BAND AGENCY wnosi świeżość, energię i wyczucie social mediów. Wierzy, że dzięki pasji i konsekwencji można budować trwałe relacje między artystami a ich publicznością, które są kluczem do sukcesu w branży muzycznej.
Wiktoria w social mediach
Joanna Chojnowska
Graphic Design Leader
Graphic designer od 6 lat. Łączy kreatywną artystyczność z projektową funkcjonalnością. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Laureatka konkursów Polish Graphic Design Awards i Projekt Roku STGU.
Doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach marketingowych takich jak Re:kreatywna czy The Story w zakresie projektów reklamowych i grafik pod social media, oraz w projektach dla artystów muzycznych, tworząc okładki albumów czy animowane wideoklipy, a także przy współpracy kreatywnej z festiwalem Good Vibe Festival
Prywatnie miłośniczka winyli, dobrego jedzenia i kolorowych opakowań. No i psów, oczywiście.